HTML

 

PromontorBlog

Mozik, utazások, fotózás. Budapest, Újbuda. Fogyasztóvédelmi füstölgések. Sportkommentárok. Sörélmények. Rendkívül eredeti, ugye...

Friss topikok

Ők meg látogatnak

free counters (2008 november 28. óta)

Őket hirdetem

Bloggerunió

Magamat hirdetem

Első Magyar Háromcsillagos SuperBlog!

Ezt szívom

Budapest szmogtérképe

Ehhez próbálom tartani magam

Ehhez próbáld tartani magad

Creative Commons Licenc

Férfi kézilabda EB 2012

Férfi kézilabda EB 2012

Férfi kézilabda VB 2011

Férfi kézilabda VB 2011

Női kézilabda EB 2010

Női kézilabda EB 2010

Férfi kézilabda EB 2010

Férfi kézilabda EB 2010

Férfi kézilabda VB 2009

Férfi kézilabda VB 2009

Női kézilabda EB 2008

Női kézilabda EB 2008

Férfi kézilabda EB 2008

Férfi kézilabda EB 2008

Női kézilabda VB 2007

Női kézilabda VB 2007

Eszékfoglaló

2008.09.14. 20:06 promontor

Menny-pokol-menny. Nagyjából ez volt tegnap a sorsdöntő horvát-magyar női Eb selejtező kosármeccs koreográfiája magyar szemszögből. Mint írtam pár napja, még versenyben voltunk a legjobb harmadik pozíciójáért, ami a bejutásunkat jelenthette az Eb-re.

Sajnos a meccset nem közvetítette magyar tv-csatorna (A Sport1/2 szokott magyar csapatos kosármeccseket adni, de általában csak hazai meccseket, gondolom a külföldi meccsek jogdíját már nem termeli ki a reklámbevétel), így csak az eredmény alakulását lehetett követni a fibaeurope.com-on. Mire a meccs megkezdődőtt, az is kiderült, hogy az olaszok nem köpnek bele a levesünkbe (lévén simán kikaptak a törököktől), és az is valószínű volt, hogy az izraeliek és a litvánok szoros meccseken ugyan, de begyűjtik a számukra létfontosságú győzelmeket, tehát nekünk kb. 10 pontos győzelem kellett, hogy jobb kosárarányunk legyen, mint az A csoportos harmadik Ukrajnáé.

Mennyien kezdődőtt. Sima félidő, 19 pontos vezetés ide, mondom rendben, lehet menni és nézni Michael Collins-t az m2-n, ahogy éppen kivívja az ír függetlenséget. Aztán amikor Írországban kb. félórányi zűrzavar után helyzet lehetőséget adott Collinsnak egy kis magánéletre, akkor gyorsan átosontam a dolgozóba, megnézni, mennyi lett a végeredmény. Döbbenten láttam, hogy nincs végeredmény, éppen kezdődik a hosszabbítás. A francba, gondoltam, ilyen nincs, hát hová tűnt 19 pont? Elszúrták a pancserek, ebből nem lesz tíz pont, tán még győzelem se. Lelombozódva visszamentem a tévé elé.

Szerencsére az írek nem voltak ilyen defetisták és végül kivívták a brit túlerő ellenében a szabadságukat, bár Collins sajna ennek a gyümölcseit már nem élvezhette. Ekkor még egyszer visszaültem a gép elé és meglepve láttam, hogy a kosaraslányok se voltak defetisták: az öt perces hosszabbításban 12-2-re lelépték a horvátokat és ezzel meglett az áhított különbségű győzelem. Kijutottunk az Eb-re.

Csak az a kár, hogy mindezt nem láttam: szó se róla, az íreknek is lehetett szurkolni, volt dráma és izgalom, de valami azt súgja, hogy az eszéki hosszabbításos meccs felülmúlta azt.

2 komment

Címkék: sport horvátország ukrajna kosárlabda eb selejtező női kosárlabda rátgéber andrás legjobb harmadik

A bejegyzés trackback címe:

https://jozsefbiro.blog.hu/api/trackback/id/tr48663361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jacint70 · http://jacint.blog.hu 2008.09.14. 22:12:28

Látom, nagy kosárlabda-rajongó vagy...
Olyan lehetett az élmény, mint az ukránok elleni hokimeccs áprilisban... 3-2-nél majd meghaltam, hogy 4-2-nél újjászülethessek...

jozsefbiro · http://jozsefbiro.blog.hu 2008.09.15. 22:46:09

Igen, a kosár nagy kedvenc, azt űztem is régebben, de szorosan ott van a kézilabda és a hoki is, úgyhogy pl. a 4-2-t is végigizgultam. Nagy diadal volt...
süti beállítások módosítása