HTML

 

PromontorBlog

Mozik, utazások, fotózás. Budapest, Újbuda. Fogyasztóvédelmi füstölgések. Sportkommentárok. Sörélmények. Rendkívül eredeti, ugye...

Friss topikok

Ők meg látogatnak

free counters (2008 november 28. óta)

Őket hirdetem

Bloggerunió

Magamat hirdetem

Első Magyar Háromcsillagos SuperBlog!

Ezt szívom

Budapest szmogtérképe

Ehhez próbálom tartani magam

Ehhez próbáld tartani magad

Creative Commons Licenc

Férfi kézilabda EB 2012

Férfi kézilabda EB 2012

Férfi kézilabda VB 2011

Férfi kézilabda VB 2011

Női kézilabda EB 2010

Női kézilabda EB 2010

Férfi kézilabda EB 2010

Férfi kézilabda EB 2010

Férfi kézilabda VB 2009

Férfi kézilabda VB 2009

Női kézilabda EB 2008

Női kézilabda EB 2008

Férfi kézilabda EB 2008

Férfi kézilabda EB 2008

Női kézilabda VB 2007

Női kézilabda VB 2007

Rájöttem...

2012.08.29. 18:08 promontor

... miért csak most csökkentette az egyébként már év eleje óta vágáspártinak tartott monetáris tanács a forint alapkamatot.

Hát azért, hogy a jegybankárok (és politikusok) még viszonylag olcsón juthassanak a külföldi nyaraláshoz szükséges valutához... ;-)

(Egyébként ez csak félig vicc, nem lepne meg, ha nem csak a külföldön nyaraló magánembereknek, hanem a nemzetgazdaságnak is kedvezőbb lenne nyáron az erős forint, pl. az idelátogató turistáknak ugyanannyi forintért több eurót kell itthagyniuk...)

5 komment

Címkék: mnb forint blődli villámposzt

A bejegyzés trackback címe:

https://jozsefbiro.blog.hu/api/trackback/id/tr854740049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jacint70 · http://jacint.blog.hu 2012.08.29. 18:30:16

Én arra vagyok kíváncsi, hogy lesz-e poszt a hétvégi Sörfesztiválról... ;-)

Viszont jól betáraztam 100 ájrót á 281 Ft, abból a megfontolásból, hogyha családilag valamikor kiugranán k "Szlovákba" vagy "Osztrákba" egy kis deli vagy milka csokiért, akkor ne kelljen szívni a fogamat, hogy B+, most meg 290/300/310 darabja... ;-)

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2012.08.29. 18:38:00

@jacint70: "Én arra vagyok kíváncsi, hogy lesz-e poszt a hétvégi Sörfesztiválról... ;-)"

Nem lesz, mert nem megyek, szerintem az ottani állapotokat (mutatis mutandis) jól leírja a zabálazországos posztod... ;-)

"Viszont jól betáraztam"

Én is spekuláltam egy keveset hasonló célból. Szerintem elég sokan vagyunk.

OpenDog 2012.08.29. 19:03:52

Hogy lehet "csökkenteni a forintot" ?

A kamatcsökkentéstől pedig gyengült a HUF. Szóval ez nem jó annak aki nyaralni megy és most vesz külföldi pénzt.

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2012.08.29. 19:10:45

@OpenDog: Sajtóhuba történt, köszi, hogy szóltál, javítottam, természetesen az alapkamatot csökkentette a jegybank.

Aki meg az utószezonra hagyta a nyaralást (pontosabban a pénzváltást), az "így járt". Gondolom a jegybankárok meg "úgy jártak"... ;-)

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.09.07. 13:14:58

A pártiak már úgy és Bécsben tartják a megtakarított vagyonkájukat... Szóval bármikor jól jött nekik a vágás utáni gyengülés! ;)
süti beállítások módosítása