HTML

PromontorBlog

Mozik, utazások, fotózás. Budapest, Újbuda. Fogyasztóvédelmi füstölgések. Sportkommentárok. Sörélmények. Rendkívül eredeti, ugye...

Friss topikok

Ők meg látogatnak

free counters (2008 november 28. óta)

Őket hirdetem

Bloggerunió

Magamat hirdetem

Első Magyar Háromcsillagos SuperBlog!

Ezt szívom

Budapest szmogtérképe

Ehhez próbálom tartani magam

Ehhez próbáld tartani magad

Creative Commons Licenc

Férfi kézilabda EB 2012

Férfi kézilabda EB 2012

Férfi kézilabda VB 2011

Férfi kézilabda VB 2011

Női kézilabda EB 2010

Női kézilabda EB 2010

Férfi kézilabda EB 2010

Férfi kézilabda EB 2010

Férfi kézilabda VB 2009

Férfi kézilabda VB 2009

Női kézilabda EB 2008

Női kézilabda EB 2008

Férfi kézilabda EB 2008

Férfi kézilabda EB 2008

Női kézilabda VB 2007

Női kézilabda VB 2007

Panaszkezelés a Shellnél

2008.10.03. 19:01 promontor

Nemrég panaszkodtam egy Shell kútra. Beküldtem a történetet a Shell ügyfélszolgálatához is, ahonnan postafordultával az alábbi választ kaptam:

Tisztelt ...!

Sajnálattal olvastuk a 128. számú Budapest, Kőbányai úti töltőállomásunkkal kapcsolatos észrevételeit a Népszabadság vásárlására vonatkozóan.

Vásárlóink véleménye számunkra rendkívül fontos, ezért ezúton szeretnénk elnézést kérni az Önt ért kellemetlenségekért.

A bejelentés fogadását követően a regionális üzemeltető azonnal kivizsgálta az esetet és az alábbiakról tájékoztatott:

A szeptember 20-án rögzített videofelvételt visszanézte attól az időponttól, amikor a szombati újságokat leszállították. A felvételen jól látszott, hogy a shopos kolléganő leszedte a lejárt napilapokat és feltöltötte az állványt a frissen érkezett újságokkal. Mindez szombaton hajnali fél ötkor történt. Feltételezhetően az Ön által megvásárolt pénteki újság véletlenül maradhatott állványon.

Természetesen az esetet követően az állomásvezető a szükséges lépéseket megtette, felhívta az állomás munkatársainak a figyelmét a pontos munkavégzésre, kiemelve a termékek kihelyezésének szabályait. A jövőben fokozott figyelmet fordítunk a hasonló esetek megelőzésére

Méltányolva türelmét és az Önt ért kellemetlenségeket, a legközelebbi vásárlásakor a Népszabadságot ajándékba kapja az állomástól.

Köszönjük megértését és együttműködését, amelyet reméljük sikerül szolgáltatásaink színvonalának további emelésével viszonozni.

Továbbra is szeretettel várjuk állomásainkon.

Üdvözlettel,


X Y

Állomási ügyfélszolgálat

Shell Hungary zRt.

Szerintem ez korrekt válasz:

  • Önmagában jó pontnak kell számítani, hogy egyáltalán válaszolnak (egy másik írásomra pl. a Baumax a füle botját se mozdította).
  • Van egy rendszerük, amely alapján ellenőrzik a panaszt.
  • Elnézést kérnek.
  • Megigérik, hogy legközelebb jobban figyelnek.
  • Végül pedig (ez még letesztelendő) kompenzácót ajánlanak.

Bár mindenhol legalább ezt a szintet elérné a fogyasztói panaszok kezelése.

2 komment

Címkék: homár fogyasztóvédelem benzinkút shell válaszlevél népszabi

A bejegyzés trackback címe:

https://jozsefbiro.blog.hu/api/trackback/id/tr88691899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jacint70 · http://jacint.blog.hu 2008.10.03. 21:20:59

Hiába, ilyen a jó marketing...
Már az eredeti posztnál is az volt az érzésem, hogy véletlenül az egyik pénteki ott maradt a stóc alján...
Ez most kb. tíz perc melóba és kétszáz forintjába kerül a Schellnek, viszont nagyon klassz reklám...
Abban nem nagyon hiszek, hogy tényleg volt vizsgálat...

jacint70 · http://jacint.blog.hu 2008.10.03. 21:27:38

Ja, és nem akarom osztani az észt, de ha már csak néhány példány van az állványon, akkkor érdemes megnézni a dátumot, pont a "verem" elv miatt...