HTML

 

PromontorBlog

Mozik, utazások, fotózás. Budapest, Újbuda. Fogyasztóvédelmi füstölgések. Sportkommentárok. Sörélmények. Rendkívül eredeti, ugye...

Friss topikok

Ők meg látogatnak

free counters (2008 november 28. óta)

Őket hirdetem

Bloggerunió

Magamat hirdetem

Első Magyar Háromcsillagos SuperBlog!

Ezt szívom

Budapest szmogtérképe

Ehhez próbálom tartani magam

Ehhez próbáld tartani magad

Creative Commons Licenc

Férfi kézilabda EB 2012

Férfi kézilabda EB 2012

Férfi kézilabda VB 2011

Férfi kézilabda VB 2011

Női kézilabda EB 2010

Női kézilabda EB 2010

Férfi kézilabda EB 2010

Férfi kézilabda EB 2010

Férfi kézilabda VB 2009

Férfi kézilabda VB 2009

Női kézilabda EB 2008

Női kézilabda EB 2008

Férfi kézilabda EB 2008

Férfi kézilabda EB 2008

Női kézilabda VB 2007

Női kézilabda VB 2007

Bunkópesti pillanatképek

2014.11.30. 08:26 promontor

Apró gyűjtemény hétköznapi bunkóságainkról a 2010-es évekből...

Mire való a járda?

Hát parkolásra, mire másra!

AutokAJardan_478x577.jpg

Ez a két autó évek óta így parkol a szomszéd utcában. Gyalogosnak esélye sincs a kerítés és az autó között átcsúszni, de ez a tulajdonosokat nem zavarja, következetesen szorosan a kerítés mellé állnak. Az egészben az a "legjobb", hogy ennek még az autósközlekedés megkönnyítésének szempontjából sincs értelme, mert két autó így sem fér el mellettük, egy meg akkor is elférne, ha szabályosan parkolnának.

Mi az a sor?

Állok a sorban a benzinkútnál, egy pénztár működik, én vagyok az első a sorban, mögöttem egyvalaki. A második pénztárhoz odamegy egy alkalmazott, rámnéz, mondja, hogy jöhet ide is a következő vevő. Megindulok, de a mögöttem lévő pasi gyorsan elémslisszol. Néz rá a kutas, nézek rá én is, mondjuk mindketten, hogy én előbb voltam, megvonja a vállát, őt nem érdekli, most már ő van én előttem. Maga a tolakodás is felbosszant, de az a gúnyos hangnem, ahogyan ezt mondja, még inkább, így némi hangos anyázással reagálom le a történteket. Így sem tudom azonban kirobbantani a megszerzett pozíciójából, így morgolódva veszem tudomásul a történteket.

Csak akkor derülök fel némileg, amikor két perccel később a fizetés után kilépek az épületből és látom ám, hogy a pasi még ott ül az autójában. Ugyanis ő a második sorban tankolt, és az első sorban még két autó áll, amiktől ő nem fér ki. (Az egyik autó épp az enyém, hahaha.)

Mikor elsétálok mellette, feltartott hüvelykujjjal jelzem, hogy gratulálok a sikeres akciójához, nagyon megérte.

Ez persze sajna csak pirruszi győzelem, egyrészt mert ő ugyan nem nyert időt a tolakodással, de én vesztettem, másrészt  - és ez a lényeg - az ilyenek sajnos nem tanulnak semmiből...

Hová szarjunk?

Hát a bejárat elé:

bunkopest2_478x295.jpg

Korábban már többször értekeztem egyes kutyatartó polgártársaimról, a fenti esetben azonban nem vagyok abban  biztos hogy ez az ő saruk. Méretre/kinézetre lehet ez akár emberi végtermék is. Akárkitől is származik, a bunkó az mindenképp egy humanoid ebben az esetben is.

Szólj hozzá!

Címkék: budapest dörgedelem bunkó bunkók autózás

A bejegyzés trackback címe:

https://jozsefbiro.blog.hu/api/trackback/id/tr726943417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása