HTML

 

PromontorBlog

Mozik, utazások, fotózás. Budapest, Újbuda. Fogyasztóvédelmi füstölgések. Sportkommentárok. Sörélmények. Rendkívül eredeti, ugye...

Friss topikok

Ők meg látogatnak

free counters (2008 november 28. óta)

Őket hirdetem

Bloggerunió

Magamat hirdetem

Első Magyar Háromcsillagos SuperBlog!

Ezt szívom

Budapest szmogtérképe

Ehhez próbálom tartani magam

Ehhez próbáld tartani magad

Creative Commons Licenc

Férfi kézilabda EB 2012

Férfi kézilabda EB 2012

Férfi kézilabda VB 2011

Férfi kézilabda VB 2011

Női kézilabda EB 2010

Női kézilabda EB 2010

Férfi kézilabda EB 2010

Férfi kézilabda EB 2010

Férfi kézilabda VB 2009

Férfi kézilabda VB 2009

Női kézilabda EB 2008

Női kézilabda EB 2008

Férfi kézilabda EB 2008

Férfi kézilabda EB 2008

Női kézilabda VB 2007

Női kézilabda VB 2007

Bécs elesett

2010.02.01. 07:14 promontor

Végre vége - sóhajtott fel Zsuzsa a francia-horvát döntő után. Valóban, nem voltam túl családias az elmúlt két hétben, jár is a köszönet a lányok türelméért. Igazából én is egy kicsit már belefáradtam a sok közvetítésbe. A bronzmeccs félidejében pl. komolyan gondolkodtam, hogy ezt a második félidőt most kihagyom. Így aztán ez a bejegyzés is rövid lesz, kifogytam a frappáns, lényeglátó megjegyzésekből, az utolsó közhelyeimet próbálom elpuffogtatni. Egy ideig nem lesz új kézilabdás bejegyzés, az biztos.

Lengyelország - Izland 26:29

Szóval a meccs, amit félidőben majdnem otthagytam. Mert azért nem kellemes nézni azt a megalázó agyonverést, amit a középdöntők óta kedvenc csapatommal műveltek a barbár vikingek. Aztán mégis megnéztem a második félidőt is és nem bántam meg. Illetve bántam, mert a végén Izland nyert, de a lengyelek az átaludt első félidő után feltámadtak és egy izgalmas meccset kerekítettek a már lefutottnak tűnő mészárlásból. Sajna a félidei -8 gól túl sok volt nekik, az izlandiak megtartottak belőle hármat a végére (volt -1 is egyszer). Tanulság: a fene tudja. Talán az igazolódott be, hogy egy szorosan elvesztett elődöntő jobban rombolja a csapat tartását, mint egy sima vereség. Legalábbis ezúttal így volt.

Horvátország Franciaország 21:25

Namármost, óvást jelentek be. Arról nem volt szó, hogy az Eb döntő helyett egy ismétlést kell néznünk. Ezt a mecccset ugyanis felvételről adták, ez a tavalyi vb döntője volt. Engem nem lehet átverni, ez nem lehet egy másik meccs. Ugyanazok a csapatok, ugyanazok az edzők, ugyanaz a forgatókönyv (szoros első félidő után a másodikban ellépnek a franciák és küzdelmes meccsen magabiztosan nyernek). Illetve hoppá, mégse, a végén kapunk három bónuszgólt, egyet a franciáktól, kettőt a horvátoktól, akik ezzel átlépik a húsz lőtt gólos álomhatárt a franciák ellen. Ezzel persze nem mennek sokra, a tavalyi ötgólos különbség helyett csak néggyel kapnak ki, de a végén pont ugyanolyan tanácstalanul állnak a francia védelemmel szemben, mint tavaly. Gondolom azért nem voltak ugyanannyira elkeseredettek, egyrészt mégse otthon verték így el őket, másrészt már megszokták.

Ez van. A franciák az urak kézilabdában manapság. Talán ha Karabatic kiöregszik, majd más is nyer világversenyt.

Magyarország - Szlovénia

Nem, ezt a meccset nem ma játszották, ezt júniusban fogjuk játszani oda-visszavágó vb selejtező gyanánt. Ahhoz képest, hogy végülis nem lettünk kiemeltek, egész jól megúsztuk, a szlovén csapat verhető ellenfél. Verhető, ami nem azt jelenti, hogy meg is fogjuk verni őket. Ahhoz nagyon össze kéne kapnia magát a csapatnak, mind morálisan, mind összeszokottságban. Én 40% esélyt adnék magunknak, csakhogy ezt a posztot is egy botcsinálta jóslattal zárjam.

(72,9)

2 komment

Címkék: sport franciaország horvátország szlovénia kézilabda lengyelország eb izland férfi kézilabda férfi kézilabda eb 2010

A bejegyzés trackback címe:

https://jozsefbiro.blog.hu/api/trackback/id/tr681717372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.02.01. 11:26:00

Szerintem inkább arról van szó, hogy az északiak (norvégok, izlandiak, svédek, dánok) még az ilyen mérsékelt téttel bíró meccsekre is fölszívják magukat.

Engem mondjuk nagyon bosszant, hogy a mieinkben sincs meg ez a mentalitás: olyan jó volna elmondani, hogy van bronzérmünk az olimpiáról vagy a vébéről. Ehelyett csak negyedik helyeink vannak, arra meg a kutya sem emlékszik...

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2010.02.01. 12:09:54

@Csöncsön: Igen, valószínűleg ez is benne van: azt hiszem a tavalyi vb-n csináltam egy kis statisztikát, szinte minden helyosztót az északi(bb) csapatok nyertek, bár pont a lengyel-dán az kivétel volt, talán ezért is mertem a tippelésnél a "szívemre hallgatni".

Viszont pont a magyarok esetében nem érzem indokoltnak a kritikát, szerintem olyan ritkán játszunk bronzért férfiszinten, hogy ott nem hiányzik a motiváció. Halványan emlékszem a szöuli bronzmeccsre, ott ugyanúgy a jugóktól kaptunk ki, mint a '86-os vébédöntőn. Volt egy bronzmecccsünk a '90-es években, azt nem láttam, de állítólag rendkvül szoros meccsen kaptunk ki a franciáktól. És volt az athéni bronzmeccs az akkor utolsókat rúgó oroszok ellen.

Szóval szerintem ezeken a meccseken hajtottak a fiúk, csak érvényesült a papírforma.
süti beállítások módosítása