HTML

 

PromontorBlog

Mozik, utazások, fotózás. Budapest, Újbuda. Fogyasztóvédelmi füstölgések. Sportkommentárok. Sörélmények. Rendkívül eredeti, ugye...

Friss topikok

Ők meg látogatnak

free counters (2008 november 28. óta)

Őket hirdetem

Bloggerunió

Magamat hirdetem

Első Magyar Háromcsillagos SuperBlog!

Ezt szívom

Budapest szmogtérképe

Ehhez próbálom tartani magam

Ehhez próbáld tartani magad

Creative Commons Licenc

Férfi kézilabda EB 2012

Férfi kézilabda EB 2012

Férfi kézilabda VB 2011

Férfi kézilabda VB 2011

Női kézilabda EB 2010

Női kézilabda EB 2010

Férfi kézilabda EB 2010

Férfi kézilabda EB 2010

Férfi kézilabda VB 2009

Férfi kézilabda VB 2009

Női kézilabda EB 2008

Női kézilabda EB 2008

Férfi kézilabda EB 2008

Férfi kézilabda EB 2008

Női kézilabda VB 2007

Női kézilabda VB 2007

Elveszett ártatlanság

2020.05.21. 09:49 promontor

Illusztráció egy közelgő közértteszthez:

lidlelvesztettartatlansag_478x677.jpg

A magyar kereskedelemben sajna mindennapos gyakorlat az árak hibás feltüntetése, szubjektív értékelésem szerint a Spar a bajnok ebben a szakágban, de persze erős a verseny, az Auchanban vagy a CBA-ban is gyakran előfordul effajta "tévedés".

A Lidl viszont eddig a német alaposság és korrektség oszlopa volt tapasztalatom szerint, így némileg meglepve tapasztaltam a fenti jelenséget. (Akinek nem világos, felül a reklámújság árai, alul a boltban feltüntetett árak láthatóak.) Hozzátartozik a dologhoz, hogy a reggel sietős dolgom volt és nem is akartam a két termékből vásárolni, így nem jártam utána, hogy csak a cimke volt hibás, vagy a pénztárgép is rosszul blokkolt volna, mindenesetre egy aprócska folt azért így is esett a Lidl (nálam legalábbis) eddig makulátlan hírnevén.

3 komment

Címkék: sör lidl homár fogyasztóvédelem villámposzt

A bejegyzés trackback címe:

https://jozsefbiro.blog.hu/api/trackback/id/tr115710528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jacint70 · http://jacint.blog.hu 2020.05.21. 13:50:14

Háát. Ne feledjük, csütörtök reggel indult az akció, lehet, hogy elírtak valamit.
Szerintem menj vissza meló után, nézd meg, mi a helyzet. Lehet, hogy már javították. Ha nem, akkor szólj nekik.
Nekem jók a tapasztalataim a Lidl-vel, ha éppen nincs kint a vásárlótérben az akciós áru, akkor szólok, és bemennek érte a raktárba. A Spar-ban ilyenkor a "sajnos, nem kaptunk" vagy a "sajnos, márelfogyott" az azonnali reakció.

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2020.05.21. 13:57:47

@jacint70: Nekem is jók a tapasztalataim, árfeltüntetésileg és raktárbabemenősileg is, csak a tökéletességbe vetett hitem rengett meg. ;-)
Csak ezért nem megyek vissza, de írtam nekik fészbukon, gondolom az majd végigszalad a rendszeren idővel.

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2020.05.24. 09:33:33

Az összkép sajna romlott a poszt közzététele óta.

Egyrészt szombaton egy másik Lidlben ugyanúgy a magasabb árakat láttam kitáblázva. (Tömeg volt, nem kérdeztem rá.)

Másrészt a facebookon mindössze annyira futotta a Lidlnek, hogy elküldjék panaszkodó oldal linkjét, hogy ott elmondhatom a dolgot. Mármint másodszor, mert hiszen nekik már elmondtam, de úgy látszik, náluk az megy a szemetesbe.
Ennél még a DM is jobban teljesített tavaly a törzskártyás mizéria idején, ott képesek voltak a facebookon megjelenő kommentekre érdemi választ adni.