Illusztráció egy közelgő közértteszthez:
A magyar kereskedelemben sajna mindennapos gyakorlat az árak hibás feltüntetése, szubjektív értékelésem szerint a Spar a bajnok ebben a szakágban, de persze erős a verseny, az Auchanban vagy a CBA-ban is gyakran előfordul effajta "tévedés".
A Lidl viszont eddig a német alaposság és korrektség oszlopa volt tapasztalatom szerint, így némileg meglepve tapasztaltam a fenti jelenséget. (Akinek nem világos, felül a reklámújság árai, alul a boltban feltüntetett árak láthatóak.) Hozzátartozik a dologhoz, hogy a reggel sietős dolgom volt és nem is akartam a két termékből vásárolni, így nem jártam utána, hogy csak a cimke volt hibás, vagy a pénztárgép is rosszul blokkolt volna, mindenesetre egy aprócska folt azért így is esett a Lidl (nálam legalábbis) eddig makulátlan hírnevén.