HTML

 

PromontorBlog

Mozik, utazások, fotózás. Budapest, Újbuda. Fogyasztóvédelmi füstölgések. Sportkommentárok. Sörélmények. Rendkívül eredeti, ugye...

Friss topikok

Ők meg látogatnak

free counters (2008 november 28. óta)

Őket hirdetem

Bloggerunió

Magamat hirdetem

Első Magyar Háromcsillagos SuperBlog!

Ezt szívom

Budapest szmogtérképe

Ehhez próbálom tartani magam

Ehhez próbáld tartani magad

Creative Commons Licenc

Férfi kézilabda EB 2012

Férfi kézilabda EB 2012

Férfi kézilabda VB 2011

Férfi kézilabda VB 2011

Női kézilabda EB 2010

Női kézilabda EB 2010

Férfi kézilabda EB 2010

Férfi kézilabda EB 2010

Férfi kézilabda VB 2009

Férfi kézilabda VB 2009

Női kézilabda EB 2008

Női kézilabda EB 2008

Férfi kézilabda EB 2008

Férfi kézilabda EB 2008

Női kézilabda VB 2007

Női kézilabda VB 2007

A téligumi sztori vége

2009.12.28. 07:19 promontor

Nemrég megírtam az idei téligumi választás kellemetlen részét. Megpróbálok a történetnek  némi pozitív végkicsengést adni, így szeretném egy rövid posztban megdicsérni az Automax Gumiszervízt. A kollégám azzal ajánlotta őket, hogy ő sok gumist végignézett és ők bizonyultak a legolcsóbbnak.

Sokáig úgy nézett ki, az én esetemben nem lesz alkalmuk ezt bebizonyítani, a honlapjuk ugyanis a Ford Fusionra csak R15-ös felnit ajánlott. Írtam nekik egy emailt, vázolva, hogy nekem R14-es kellene, de aztán nem foglalkoztam velük tovább: a Zinternet és a Wbekettő korában tessék rendesen megcsinálni a honlapon a gumi és felniválasztás folyamatatát. Azaz ha kiválasztom, hogy nekem Ford Fusionhoz kéne téli gumi, akkor tessék tudni az összes hozzávaló felnit. Így aztán elkezdtem guglizni további gumiszervízajánlatokat keresve, találtam is néhány elfogadhatót (a Konvoy Kft. és az Autoguminet.hu voltak a legolcsóbbak).

Már éppen ott tartottam, hogy valamelyiket kiválasztom és időpontot egyeztetek, amikor (kb. egy hetes válaszidővel) megérkezett az Autómaxos ajánlat emailben: mit tesz isten, az eddigi legolcsóbb. Ráadásul az email hatására az R14-es felnit is bevitték a rendszerükbe, tehát lehetett azonnal interneten is rendelni. Időpont is gyorsan akadt, a következő szombat délelőtt már lehetett is menni (pedig egyesek szerint téligumicserére heteket kell várni; mondjuk kicsit már szezon után voltam, lehet, hogy novemberben itt is többet kell várni...).

A csere is flottul ment:

  • Egyrészt érkezés után azonnal kezdtek is.
  • Másrészt lehetett szabadon nézni a szerelőt, ahogy ügyködik (nem szeretem a "márkaszervíz-módit", ahol elkérik a kulcsot, elviszik az autót, Te csak ülj le, olvasgass valami képes magazint egy kényelmes fotelben, aztán visszaadják az autót és közlik, hogy mennyi mindent kellett vele csinálni: Homárföldön nincs meg bennem az a bizalom, ami ehhez az amúgy kényelmes módihoz szükségeltetik. Arról nem is beszélve, hogy gumicserét még nem láttam, tehát érdekelt is, mit csinálnak, pl. hogyan centríroznak...).
  • Harmadrészt a nyárigumikhoz ingyen zacskókat is adtak.
  • Negyedrészt, lehetett kártyával fizetni (ez nem mindenütt van így).
  • Végezetül, és ez volt talán a legkellemesebb meglepetés, a már amúgy is legolcsóbb internetes foglalási árat a helyszínen megfejelték egy 8000 forintos kedvezménnyel. A számlán szereplő magyarázat szerint ez abban az esetben jár, ha valamit elrontanak, és a szervízvezető jóváhagyása kell hozzá. Na most ez elég hülyén hangzik, mert egyrészt nem rontottak el semmit (legalábbis remélem...;-), másrészt ha elrontottak volna valamit, azt nem feltétlenül tenné jóvá egy 8000 forintos engedmény. De végülis tökmindegy, hogy hülyén hangzik az indoklás, maga a váratlan kedvezmény igencsak jól hangzott, és ez a lényeg.

Úgyhogy megszavazok az Automaxnak egy pirospontot.

Ja igen, és ha már reklámozgatok, ezt a gumit választottam. Besonders empfehlenswert.

(77,4)

4 komment

Címkék: ford boldog ügyfél téligumi ford fusion automax fulda kristall montero 3

A bejegyzés trackback címe:

https://jozsefbiro.blog.hu/api/trackback/id/tr481586658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

reader613 2009.12.29. 17:35:04

az utolsó bekezdés előtt nem értettem, hogyan lehet valaki a legolcsóbb, ha egy nyári-téli gumicsere munkadíj esetében még van miből adni a 8000 forintos kedvezményt.

De a végén egyértelművé vált, hogy gumit is vettél :D

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.30. 18:55:49

Ne is mond, nekünk is mindig komoly fegyvertény találni egy jó gumist, ritka az ilyen szalon.
süti beállítások módosítása