HTML

 

PromontorBlog

Mozik, utazások, fotózás. Budapest, Újbuda. Fogyasztóvédelmi füstölgések. Sportkommentárok. Sörélmények. Rendkívül eredeti, ugye...

Friss topikok

Ők meg látogatnak

free counters (2008 november 28. óta)

Őket hirdetem

Bloggerunió

Magamat hirdetem

Első Magyar Háromcsillagos SuperBlog!

Ezt szívom

Budapest szmogtérképe

Ehhez próbálom tartani magam

Ehhez próbáld tartani magad

Creative Commons Licenc

Férfi kézilabda EB 2012

Férfi kézilabda EB 2012

Férfi kézilabda VB 2011

Férfi kézilabda VB 2011

Női kézilabda EB 2010

Női kézilabda EB 2010

Férfi kézilabda EB 2010

Férfi kézilabda EB 2010

Férfi kézilabda VB 2009

Férfi kézilabda VB 2009

Női kézilabda EB 2008

Női kézilabda EB 2008

Férfi kézilabda EB 2008

Férfi kézilabda EB 2008

Női kézilabda VB 2007

Női kézilabda VB 2007

A Shell kút, ahol megállt az idő

2008.09.20. 14:10 promontor

Húsz éve, a nagy változások korában mindennap vettem újságot, néha akár kettőt is, mondjuk hogy összevessem a Népszabit és a Magyar Nemzetet (nagyon más volt még akkor mindkét lap...). Faltam a híreket, elemeztem a kommentárokat, latolgattam az esélyeket. Manapság kicsit visszafogottabb vagyok újságvásárlás ügyben. Egyrészt van jobb dolgom is (pl. a családom), másrészt leggyakrabban az interneten tájékozódom, harmadrészt pedig kicsit elegem is van már a hírekből és az elemzésekből, a latolgatásokból meg pláne.

Két mohikán van, az egyik a csütörtökönként vásárolt HVG (ami általában egy teljes hétig ki is tart), a másik a szombati Népszabi. Ez utóbbi ebéd után kötelező olvasmányom, általában valamelyik benzinkútnál szerzem be, miután leadtam a nagyobbik lányomat az anyukámnál. Ma a Kőbányai úti Shell kúthoz ugrottam be a szombati szellemi betevőmért, sietős mozdulattal leemeltem az újságot a polcról, fizettem, majd beraktam a táskámba és irány haza.

Ebéd után letelepedtem a fotelbe, elővettem az újságot és elkezdtem átlapozni. Mindig a fontosabb híreknél kezdem, tehát hátulról: sport, tévéműsor (bár ez utóbbi a leányzók lefektetése miatt leginkább csak a késő esti filmek ellenőrzésére korlátozódik). Már az furcsa volt, hogy a csütörtöki UEFA kupa meccsekről szólt a sportoldal leghosszabb cikke, de a tévéműsornál esett le a tantusz: ez a pénteki Népszabi! A fenébe!

Nem tudom, hogy figyelmetlenségből hagyták-e kint a kedves kutasok a tegnapi újságot, vagy szándékosan, de igazából mindegy. Az újság ugyanolyan, mint a friss pékárú, tegnapi napilapot eladni nem illik. Nem a kidobott 150 forint bosszant, hanem az elrontott délutánom.

Ezen sajnos az se sokat segít, hogy most a mérgem egy részét kiírom magamból...

1 komment

Címkék: homár fogyasztóvédelem shell népszabi shell kút tegnapi újság

A bejegyzés trackback címe:

https://jozsefbiro.blog.hu/api/trackback/id/tr99672745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jacint70 · http://jacint.blog.hu 2008.09.23. 07:44:26

Háát, ismét bebizonyosodott, hogy muszáj paranoidnak lenni, ha vásárol az ember...
süti beállítások módosítása