HTML

 

PromontorBlog

Mozik, utazások, fotózás. Budapest, Újbuda. Fogyasztóvédelmi füstölgések. Sportkommentárok. Sörélmények. Rendkívül eredeti, ugye...

Friss topikok

Ők meg látogatnak

free counters (2008 november 28. óta)

Őket hirdetem

Bloggerunió

Magamat hirdetem

Első Magyar Háromcsillagos SuperBlog!

Ezt szívom

Budapest szmogtérképe

Ehhez próbálom tartani magam

Ehhez próbáld tartani magad

Creative Commons Licenc

Férfi kézilabda EB 2012

Férfi kézilabda EB 2012

Férfi kézilabda VB 2011

Férfi kézilabda VB 2011

Női kézilabda EB 2010

Női kézilabda EB 2010

Férfi kézilabda EB 2010

Férfi kézilabda EB 2010

Férfi kézilabda VB 2009

Férfi kézilabda VB 2009

Női kézilabda EB 2008

Női kézilabda EB 2008

Férfi kézilabda EB 2008

Férfi kézilabda EB 2008

Női kézilabda VB 2007

Női kézilabda VB 2007

Shell dosszié lezárva

2009.01.16. 10:25 promontor

Olvasom Jácint homárba illő sztoriját a CBA-val és eszembe jut egy tavalyi történet, aminek a végét ráadásul még meg sem írtam. Most itt az alkalom. Érdemes lenne a CBA-nál is tanulmányozniuk.

Volt nekem egy afférom a Shellel: pénteki újságot sóztak rám szombaton. Mentségükre válik, hogy kulturáltan reagáltak és az obligát mentegetőzés mellett egy grátisz újságot is beigértek.

Elég sokáig tartott, míg az igéret komolyságát le tudtam tesztelni. Ugyan gyakran járok arra, de valahogy mindig tele volt a tank. December eleje tájékán (bő két hónappal az eredeti eset után) aztán eljött a várva várt alkalom.

Amikor tankolás után a pénztárnál röviden előadtam, hogy nekem igértek egy ingyen Népszabit kárpótlásul, a pénztáros lány egy másodpercig bizonytalanul nézett rám. Biztos nem emlékezett az ügyre, speciel az sem biztos, hogy egyáltalán tudott róla. Már készültem arra, hogy az autóstáskámból előhúzzam aduként az ügyfélszolgálat levelét, de nem volt rá szükség. Nyilván volt benne egy minimális kereskedői ösztön és felmérte, hogy egy szombati Népszabit megér neki az, ha az ügyfél elégedetten távozik. Így aztán mondta, hogy rendben, vigyem csak a Népszabimat.

Vittem és a kőbányai Shell kút lekerült a feketelistáról. De azért azóta mindenhol megnézem az újság dátumát...

2 komment

Címkék: homár fogyasztóvédelem benzinkút shell cba népszabi

A bejegyzés trackback címe:

https://jozsefbiro.blog.hu/api/trackback/id/tr36881324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jacint70 · http://jacint.blog.hu 2009.01.17. 08:16:42

Usual Edition:

A csaj úgy nézett rám, mint egy hülyére. Mit akar ez a kis mitugrász, persze ingyenújságot!? Előkaptam az ügyfélszolgálat levelét - bár nem voltam róla meggyőződve, hogy a számok mellett a betűket is ismeri -, és a kezébe nyomtam. Elkezdte olvasni, láttam sorról-sorra zsugorodik az arca. Mire a végére ért, teljesen tanácstalanná vált. Elővette a telefonját - szép, rózsaszín példány, a hátlapján szíves-kutyuskás matricával - és felhívott valakit. Valószínűleg a főnöke lehetett, mert az ordításból az alábbi foszlányokat sikerült kivennem:
- Add már oda azt a tetves újságot, te hülye ..csa, a végén még megint beír a központba, engem meg megint ..szogatni fognak!
Leprásnak kijáró undorral lökte elém az újságot, de én csak gúnyosan mosolyogtam...
Kifelé azon töprengtem, ne írjak-e mégis egy újabb levelet a Shell-nek...

jacint70 · http://jacint.blog.hu 2009.01.17. 08:21:38

Amúgy meg emlékeztet a dolog, a Don pepés esetemre... (jacint.blog.hu/2008/11/21/leltar_14)
Ott is mondhatta volna a csávó, hogy "Tudja mit uram? Süssön magának pizzát!"
De nem, volt annyi "lélekjelenléte", hogy felajánlja azt a tíz százalék kedvezményt. Így évi 1 pizza áráért "megmentette" évi tíz pizza eladását.
Egyik sem nagy tétel, inkább csak hozzáállást tükröz...
süti beállítások módosítása