HTML

 

PromontorBlog

Mozik, utazások, fotózás. Budapest, Újbuda. Fogyasztóvédelmi füstölgések. Sportkommentárok. Sörélmények. Rendkívül eredeti, ugye...

Friss topikok

Ők meg látogatnak

free counters (2008 november 28. óta)

Őket hirdetem

Bloggerunió

Magamat hirdetem

Első Magyar Háromcsillagos SuperBlog!

Ezt szívom

Budapest szmogtérképe

Ehhez próbálom tartani magam

Ehhez próbáld tartani magad

Creative Commons Licenc

Férfi kézilabda EB 2012

Férfi kézilabda EB 2012

Férfi kézilabda VB 2011

Férfi kézilabda VB 2011

Női kézilabda EB 2010

Női kézilabda EB 2010

Férfi kézilabda EB 2010

Férfi kézilabda EB 2010

Férfi kézilabda VB 2009

Férfi kézilabda VB 2009

Női kézilabda EB 2008

Női kézilabda EB 2008

Férfi kézilabda EB 2008

Férfi kézilabda EB 2008

Női kézilabda VB 2007

Női kézilabda VB 2007

Megtört az átok

2009.06.21. 21:10 promontor

Ez az, máris szebb a világ! Megvan az EB részvétel és megvan a reváns is, elpáholtuk az atyafiakat! A nők után a srácok is megmutatták, hogy ki az úr a háznál, hasonló stílusban is: két szoros egygólos meccs (persze a lányok nyertek, a fiúk meg kikaptak, ami nem kis különbség!) után után két 11 gólos agyonverés következett.

A szakmai értékelést ezúttal elhagynám, mindenki szuper volt, aki netán nem, még az is. A szlovákok meg nem bírták a lélektani terhet, mindenki saját árnyéka volt, aki netán nem, még az is. Ebben (is) megmutatkozott a különbség ma délután.

Na, abba is hagyom, erre a szezonra eleget írtam kézilabdáról, majd ősszel. A magyar átokról szóló feljegyzést meg meghagyom egy szlovák bloggernek: lesz miről írnia...

4 komment

Címkék: sport szlovákia kézilabda átok eb női kézilabda férfi kézilabda villámposzt szlovákmagyar férfi kézilabda eb 2010

A bejegyzés trackback címe:

https://jozsefbiro.blog.hu/api/trackback/id/tr461199589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jacint70 · http://jacint.blog.hu 2009.06.22. 07:23:34

Tudtam! Tudtam! Tudtam!

Már tegnap délután a meccs nézése közben arra gondoltam, hogy miket fogsz írni a meccsről... ;-)

Mondjuk szerintem nem tót átokról, hanem magyarosch komolytalanságról van szó inkább... Ha így is megy, mint tegnap, akkor óhatatlanul felmerül, hogy az itthoni meccsen több gólós vezetésnél miért nem lehetett kicsit még koncentrálni... Akkor az utolsó három meccs már csak felkészülési lett volna, második vonal kipróbálásával, stb.

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2009.06.22. 07:50:47

@jacint70: Hát, túl sokat nem írtam ezúttal, nem volt időm komoly elemzésre, viszont valamit mégiscsak muszáj volt, így született ez a poszt.

Ami a komolytalanságot illeti, van benne valami.

Viszont az is igaz, hogy minden meccs más, továbbá az is, hogy egy adott csapat teljesítménye meccsről meccsre változik, hol jobban, hol gyengébben játszik. Így számunkra reális az is, hogy egy gyengébb napon kikapunk Szlovákiától egy góllal, egy másikon meg agyonverjük őket.

Mondjuk az is igaz, hogy magyar csapatoknál nagyobb a kilengés, mint mondjuk egy németnél. Bár szerintem ebben "nemzeti karakter" is van, amin nagyon nehéz változtatni...

popp · http://koncertblog.com/ 2009.06.22. 12:55:09

@promontor: Erről kérdezd a német kollégákat az olimpiai szereplésük kapcsán.

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2009.06.22. 13:22:08

@popp: Hm, csak a nőkre emlékeztem, azok a csoportból kiestek, de most megnéztem, a férfiak is ugyanúgy kiestek.

Na most, egyfelől igazad van, a kijelentésem valóban közhelyes és mint ilyen nem lehet teljesen igaz.

Viszont az is igaz, hogy a németek szereplése a korábbi eredményeikhez képest ez nagy csalódás volt, de megnéztem a csoportmeccseik eredményeit, szerintem tök konzisztensen szerepeltek, legalábbis az adott tornán belül: konzisztensen kikaptak mindenkitől. ;-)

Én ugyanis elsősorban arra a fajta rövidtávú kilengésre gondoltam, hogy egyik nap kikapunk itthon Szlovákiától, majd pár napra rá idegenben agyonverjük őket. A nagy tornák közti kilengés ebből a szempontból más tészta.
süti beállítások módosítása