HTML

 

PromontorBlog

Mozik, utazások, fotózás. Budapest, Újbuda. Fogyasztóvédelmi füstölgések. Sportkommentárok. Sörélmények. Rendkívül eredeti, ugye...

Friss topikok

Ők meg látogatnak

free counters (2008 november 28. óta)

Őket hirdetem

Bloggerunió

Magamat hirdetem

Első Magyar Háromcsillagos SuperBlog!

Ezt szívom

Budapest szmogtérképe

Ehhez próbálom tartani magam

Ehhez próbáld tartani magad

Creative Commons Licenc

Férfi kézilabda EB 2012

Férfi kézilabda EB 2012

Férfi kézilabda VB 2011

Férfi kézilabda VB 2011

Női kézilabda EB 2010

Női kézilabda EB 2010

Férfi kézilabda EB 2010

Férfi kézilabda EB 2010

Férfi kézilabda VB 2009

Férfi kézilabda VB 2009

Női kézilabda EB 2008

Női kézilabda EB 2008

Férfi kézilabda EB 2008

Férfi kézilabda EB 2008

Női kézilabda VB 2007

Női kézilabda VB 2007

Apanyúzás

2009.08.09. 08:45 promontor

Az érzés valószínűleg nem egyedi, legalábis remélem, hogy mások is élvezik, ha hasonló helyzetbe kerülnek. Arról van szó, hogy apának lenni jó. Szuper jó.

Azt a részt, amikor van az embernek egy kétéves meg egy hatéves lánya, azt kifejezetten élvezem. Azt nem tudom, mennyire fogom élvezni, amikor mondjuk 14 és 18 évesen hozzák majd haza a szörnyűbbnél szörnyűbb hippiket, meg éjjel fél tízkor a körmömet fogom rágni, hogy hol a francban csábítják el őket valami idétlen kamaszok vagy sima mosolyú liliomtiprók, de az biztos, hogy most élvezem. Egyelőre ugyanis én vagyok az egyetlen pasi az életükben.

(Illetve nem. Mert van a Kisádi a szomszédból. Meg az óvodából a Marci. Meg a párom barátnőjének a gyereke, a Gergő. És akkor azt a szőke kissrácot még nem is számoltam, akivel ma ismerkedett össze Eszter a játszótéren. De ez mellékszál, amit ezennel lezárok. Én vagyok A Pasi, az Egyetlen, és kész. A dedósok nem számítanak, egyelőre.)

Ennek a kiemelt pasi-státusznak egyébként egyenként is számos jelét adják, Csilla pl. rendszeresen odajön hozzám egy kis simogatásért, pusziért, csikizésért, Eszter imádja, ha este palacsintát csinálunk egymásból (ő mákos lesz, mert én azt szeretem, én meg nutellás, mert ő meg azt) és általában zokon veszi, ha az esti fogmosás-mese-dudolás feladat akármelyik elemét le akarom passzolni az anyukájának.

De amiről ez a mai poszt szól, az a testvérek közös találmánya, az apanyúzás. Az apanyúzás szombat-vasárnapi program. Hétközben korán kelek és vagy lelépek mielőtt egyáltalán felébrednének, vagy én ébresztem őket (illetve egyelőre csak Esztert) olyan csúnya hírekkel, hogy irány az ovi. Hétvégén viszont szeretek az ágyban heverészni jó sokáig. Ezt a heverészést Csilla viszonylag korai órában történő megjelenése még nem szokta megzavarni, Csilla ugyanis elősorban Zsuzsára pályázik ilyenkor. Eszter később ébred, de aztán ő is átszivárog hozzánk. Miután megérkezett, általában öt percen belül elhangzik részéről a csatakiáltás: Apanyúzás! Ezt aztán Csilla lelkesen visszhangozza és diadalittas üvöltéssel vetik rám magukat.

Két nyúzási formáció létezik, az egyik a lovaglós, a másik a "kicsi a rakás". A "lovaglós" esetén lovaglóülésben helyezkednek el rajtam, Csilla közvetlenül Eszter mögött, neki még általában kapaszkodni kell Eszterbe, hogy ne essen le, Eszter viszont már stabilan ül, így szabad kezeivel csiklandozni és gyömöszködni próbál. Ez néha túl jól is sikerül neki, ilyenkor az apaló megvadul és leveti a lovasokat a hátáról.

Ők persze újabb rohamot indítanak, mondjuk ezúttal a "kicsi a rakást". Ekkor Eszter egyszerűen elterül rajtam, Csilla meg Eszteren. Ilyenkor mindkettejüknek van szabad keze, ami értelemszerűen újabb csiklandozási és gyömöszkölési próbálkozásokhoz vezet, a végén újabb apamegvadulással.

Én próbálom a rohamokat minimális mozgással, becsukott szemmel, félálomban abszolválni, ez egy darabig megy. Néha a csajok is lehiggadnak egy időre, ilyenkor (kb. félévente egyszer) még az is előfordulhat, hogy mindenki visszaalszik. Az sajna sokkal gyakoribb, hogy félóra konstans gyömöszkölés és ellengyömöszkölés után feladom. Felkelek, kezdődhet a nap

Hogy ez az egész pontosan miért is olyan jó, annak a magyarázatát ráhagyom a lélekbúvárokra. Abban viszont biztos vagyok, hogy tíz év múlva, ha kinőnek belőle a csajok, nagyon fog hiányozni.

2 komment

Címkék: apa gyerekek apanyúzás

A bejegyzés trackback címe:

https://jozsefbiro.blog.hu/api/trackback/id/tr211289576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

balazsisandor · http://bakasztorik.blog.hu 2009.08.09. 19:03:53

Aztán egy reggel, iskolába menet már nem adnak puszit, mert égő.
Hamarabb eljött az idő, mint gondoltam, igaz otthon még van hízelgés.
Egyelőre.

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2009.08.10. 15:05:22

Hát, ez van. Mondjuk én még élénken emlékszem arra, mennyire tudott anyám a nyilvánosság előtt "égetni" ezekkel a dolgokkal és mennyire nem értette meg a dolgot. Ezért aztán a magam részéről biztos nem fogom rájuk erőszakolni azt a puszit, amikor elérkezik az a nap.

De persze atól még nyilván nem fog jól esni.
süti beállítások módosítása