HTML

 

PromontorBlog

Mozik, utazások, fotózás. Budapest, Újbuda. Fogyasztóvédelmi füstölgések. Sportkommentárok. Sörélmények. Rendkívül eredeti, ugye...

Friss topikok

Ők meg látogatnak

free counters (2008 november 28. óta)

Őket hirdetem

Bloggerunió

Magamat hirdetem

Első Magyar Háromcsillagos SuperBlog!

Ezt szívom

Budapest szmogtérképe

Ehhez próbálom tartani magam

Ehhez próbáld tartani magad

Creative Commons Licenc

Férfi kézilabda EB 2012

Férfi kézilabda EB 2012

Férfi kézilabda VB 2011

Férfi kézilabda VB 2011

Női kézilabda EB 2010

Női kézilabda EB 2010

Férfi kézilabda EB 2010

Férfi kézilabda EB 2010

Férfi kézilabda VB 2009

Férfi kézilabda VB 2009

Női kézilabda EB 2008

Női kézilabda EB 2008

Férfi kézilabda EB 2008

Férfi kézilabda EB 2008

Női kézilabda VB 2007

Női kézilabda VB 2007

Japán rejtvény (megfejtve!)

2012.04.01. 08:17 promontor

Egy újabb japán egzotikum, szokás szerint rejtvény formájában. Egyszerű darab, nem kell hozzá doktori:

  1. Mi ez? (Mondjuk ez viszonylag könnyű...)
  2. Hol láttam? (Ez nehezebb...)

Kellemes tippelgetést!

Frissítés (2012. április 5.): Gratulálok Boriskának a megfejtéshez, illetve Jácintnak a logikus levezetéséhez! Alább pedig  jöjjenek a részletek:

 

A fenti részletet az alábbi képből vágtam ki:

A fotót a repülőtéri tranzitban lőttem, ami - hogy visszautaljak Jácint okfejtésére - tényleg olyan hely, ahol a szülőknél már általában nincs babakocsi vagy hordozó, merthogy feladták csomagnak. Ez a levezetés persze kicsit a levegőben lóg, mert fogalmam sincs, mennyire elterjedt Japánban ez a kaloda: az is lehet, hogy mindenhol van.

Bár emancipált világunkban tulajdonképpen teljesen logikus felszerelés, én azért elsőre eléggé meglepődtem, amikor egy  férfivécé vizeldéjében megláttam ezt a babakalodát: szerintem kicsit fura jelenet, ahogy egy párhónapos baba érdeklődve bámulja a piszoároknál dolgukat végző úriembereket.

12 komment

Címkék: utazás japán wc baba rejtvény miyazaki villámposzt vizelde mi lehet ez? japán 2012 babakaloda

A bejegyzés trackback címe:

https://jozsefbiro.blog.hu/api/trackback/id/tr954337476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jacint70 · http://jacint.blog.hu 2012.04.01. 20:40:36

Háát, valami olyan automata melletti "gyereklerakó" lehet, amit két kézzel kell használni...

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2012.04.01. 21:23:52

@jacint70: Akkor az 1. kérdés kipipálva.

A másodikra adott válasz viszont elég microsoftos lett: helyes információ ad, csak ugye nem mond semmi konkrétumot.

jacint70 · http://jacint.blog.hu 2012.04.01. 21:29:54

Szerintem a 2.-ra nem válaszoltam...

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2012.04.01. 21:53:28

@jacint70: Én úgy értelmeztem, hogy az elsőre adott válasz a "gyereklerakó". (Mondjuk kekeckedhetnék, hogy nem gyerek, hanem csecsemő, de nyilván Te is erre gondoltál...)

A "olyan automata melletti, ... amit két kézzel kell használni" szövegrészletet meg a második kérdésre adott próbálkozásnak tekintettem.

jacint70 · http://jacint.blog.hu 2012.04.02. 08:09:05

Kicsit gondolkodtam a dolgon, és rájöttem, hogy valami nagyon eltér a nálunk szokásostól...
Mert a szerkentyű arra való, hogy fixáljuk a csemetét, amíg szükségünk van a kezeinkre. Igen ám, de közben nem távolodhatunk el túl messzire, különben a pulya elkezd ordítani.
A másik, hogy az egészre csak akkor van szükség, ha nincs úgy fixálva a 'kőc, hogy közben használni tudjuk a kezeinket. Nálunk az ilyesmit babakocsival, kenguruval vagy hordozóval szokás megoldani. Na jó, a hordozó az határeset, de azt azért le lehet tenni a földre.
Egyetlen esetet látok, amikor egyik sincs a szülőnél, ha valahová kocsival meg - pl. látogatóba egy másik kisgyerekes házaspárhoz -, és csak a parkolótól a célig közlekedik gyalog, és kézben viszi fel a gyereket. De parkolójegyet esetleg kell venni, amihez beülteti a székbe a gyereket.
Tehát a tipp: parkolóautomata.

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2012.04.03. 20:49:00

@boriska: Ühüm.

Akkor már csak két apró részlet vár megfejtésre, az egyik valahol mókás, a másik meg esetleg adalék lehet Jácint okfejtéséhez...

boriska 2012.04.04. 16:13:39

Szóval. Hová pakoljam a gyereket, amíg sürgős elintéznivalóm akad egy nyilvános wcben? Erre a helyzetre létrehozott gyerekkaloda látható a képen?
Nyilván nem messze a csészétől. :)
Mi hiányzik még?

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2012.04.04. 17:24:51

@boriska:

"Szóval. Hová pakoljam a gyereket, amíg sürgős elintéznivalóm akad egy nyilvános wcben? Erre a helyzetre létrehozott gyerekkaloda látható a képen?... Mi hiányzik még? "

Persze, teljesen jó a megoldás, csak előbújt belőlem az aprólékoskodó mérnök.

"Nyilván nem messze a csészétől. :)"

A csészétől speciel viszonylag messze van. ;-)

Holnap frissítem a posztot fényképpel meg azzal a két apró részletekkel.

jacint70 · http://jacint.blog.hu 2012.04.05. 16:44:30

Azért az tök jó, hogy az emberek így beviszik, és beteszik a gyereküket a "pisiövezetben"... Én biztos inkább kibírnám hazáig, mint megkockáztassam, hogy valami idétlen hülyegyerek összefogdosása után tegyem bele a 'kőcöt...
süti beállítások módosítása