HTML

 

PromontorBlog

Mozik, utazások, fotózás. Budapest, Újbuda. Fogyasztóvédelmi füstölgések. Sportkommentárok. Sörélmények. Rendkívül eredeti, ugye...

Friss topikok

Ők meg látogatnak

free counters (2008 november 28. óta)

Őket hirdetem

Bloggerunió

Magamat hirdetem

Első Magyar Háromcsillagos SuperBlog!

Ezt szívom

Budapest szmogtérképe

Ehhez próbálom tartani magam

Ehhez próbáld tartani magad

Creative Commons Licenc

Férfi kézilabda EB 2012

Férfi kézilabda EB 2012

Férfi kézilabda VB 2011

Férfi kézilabda VB 2011

Női kézilabda EB 2010

Női kézilabda EB 2010

Férfi kézilabda EB 2010

Férfi kézilabda EB 2010

Férfi kézilabda VB 2009

Férfi kézilabda VB 2009

Női kézilabda EB 2008

Női kézilabda EB 2008

Férfi kézilabda EB 2008

Férfi kézilabda EB 2008

Női kézilabda VB 2007

Női kézilabda VB 2007

Benzinkútügyi panasznap

2017.04.22. 08:27 promontor

A minap egy autós kirándulásra készültünk és a pakolás közben eszembe ötlött, hogy meg kéne nézni a keréknyomást. Éppenséggel tudtam, hogy nagy baj nem lehet vele, mert nemrég cseréltem le a téligumit és a gumis ilyenkor beállítja, viszont én szeretem egy picit keményebbre fújni, mint ők. Ekkor persze már késő este volt, de sebaj, gondoltam, másnap reggel indulás után begurulok a közeli kúthoz és megejtem a dolgot.

Így is lett, mármint ami a begurulást illeti. Megejtés viszont nem volt, mert a pumpánál egy "Üzemen kívül" cetli fogadott. A fenébe. Szerencsére van a közelben több kút is, irány a következő, majd ott. Aha, hát nem, mert ott ugyanez a helyzet, talán csak a felirat más, "Elromlott" vagy "Javítás alatt" vagy valami hasonló. A harmadik kútnál nem láttam, hol van a pumpa, így leparkoltam és bementem a pénztárhoz megkérdezni: "Sajnos nem működik", volt a válasz. Ezen a ponton feladtam, a városból kifelé menet már nem volt több kút, visszafelé nem akartam menni, jó lesz az a puhább gumi is, gondoltam.

Meg azt is gondoltam, és gondolom is, hogy a fene az úri jó dolgukat ezeknek a benzinkutaknak. Az korábban is előfordult, hogy a megszokott kutamnál (egy korábbinál) egyszer csak lerobbant a pumpa és hónapokig rossz volt, finoman szólva sem siettek megjavítani. A mostani eset meg persze lehet szerencsétlen véletlen, de hajlok arra, hogy inkább egy általános hozzáállást jelez.

Nincs belőle közvetlen bevétel, bajlódjon ezekkel a fene. Kirakunk egy cetlit, oszt' jól van. Majd ha kedvünk tartja, lejelentjük a központnak. Azok se sietik el a dolgot, bekerül a feladat valami alacsony prioritású sorba, idővel kimegy valami szerelő, megállapítja, hogy rendelni kell C327-es pumpastabilizáló tekercskondenzátort. Ezt pár napra rá megrendelik, megjön két hét múlva, áll a raktárban még két hétig, aztán kiviszi a szerelő a kúthoz. Hoppá, nem ahhoz a kúthoz vitte, valami összekeveredett a rendszerben, ide Z555-ös aktív szelepmelegítő bilincs kellett volna. Na nem baj, vissza a raktárba, majd akkor legközelebb, az már csak két újabb hét. De végre az a nap is eljön, a pumpa újra működik, a fogyasztók boldogan pumpálhatják a kerekeiket! További két hétig, amikoris a újra bekrepál a ketyeró. Ezúttal biztos a Z555-ös...

A fenti leírás persze a képzelet szüleménye. Az viszont valóság. hogy a minapi mintában egy Mol és két Agip kút volt érintett.

(Mellesleg, csak aztán nehogy kitalálják, hogy ez is pénzbedobós lesz, mint a WC egyre több kútnál. Azt nagyon rühelleném...)

Szólj hozzá!

Címkék: budapest autó homár fogyasztóvédelem benzinkút autózás villámposzt

A bejegyzés trackback címe:

https://jozsefbiro.blog.hu/api/trackback/id/tr5512441707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása