Olvasom a Spar honlapon, hogy akciós a Medve sajt, méghozzá extra kedvezményt adnak kuponnal:
Fellelkesülök, rohanok a Sparba, Medve a kosárba, irány a kassza (az automata). Hát persze, hogy nem 749, egy ötvenessel becsaptak:
Irány a vevőszolgálat, mutatom a blokkot. A hölgy először bepróbálkozik, hogy ez nem is az a medvesajt, mondom, hogy de. Aztán bepróbálkozik, hogy biztos nem aktiváltam a kupont, mutatom az appot, hogy debizony. Ok, akkor visszaad 50 forintot, mondja kicsit lenéző hangsúllyal, jelezvén milyen kicsinyes vagyok. Az, hogy a Spar részéről ez mennyire kicsinyes csalás, arról nem esik szó. Mondjuk a javára írom, hogy valahol a folyamatban azért elnézést kér.
(Utólagos kiegészítés: aki szemfülesen kiszúrja, hogy ott van az az 50 forint a blokkon, annak jelzem, hogy az egy másik tétel, a Medvével együtt száznak kellene ott lennie. Ezt persze a vevőszolgálat is látta, nem véletlenül adták vissza a pénzt.)
Naszóval "kedves" Spar, elmentek Ti a jó fenébe! Ilyenbe beleszaladok minimum negyedévente egyszer. És persze aki ilyen sajtot vesz az akció miatt, annak saccperkábé a 60 %-a nem veszi észre, hogy becsaptátok. 39% észreveszi és kicsit bosszankodik. Az 1% (azaz én) meg elpazarol az életéből 3 percet a vevőszolgálaton. Ti meg röhögtök a markotokba.
Nos, szerintem huncut csalók vagytok és jól meg kéne bírságolni Titeket az ilyenekért, bizony!