HTML

 

PromontorBlog

Mozik, utazások, fotózás. Budapest, Újbuda. Fogyasztóvédelmi füstölgések. Sportkommentárok. Sörélmények. Rendkívül eredeti, ugye...

Friss topikok

Ők meg látogatnak

free counters (2008 november 28. óta)

Őket hirdetem

Bloggerunió

Magamat hirdetem

Első Magyar Háromcsillagos SuperBlog!

Ezt szívom

Budapest szmogtérképe

Ehhez próbálom tartani magam

Ehhez próbáld tartani magad

Creative Commons Licenc

Férfi kézilabda EB 2012

Férfi kézilabda EB 2012

Férfi kézilabda VB 2011

Férfi kézilabda VB 2011

Női kézilabda EB 2010

Női kézilabda EB 2010

Férfi kézilabda EB 2010

Férfi kézilabda EB 2010

Férfi kézilabda VB 2009

Férfi kézilabda VB 2009

Női kézilabda EB 2008

Női kézilabda EB 2008

Férfi kézilabda EB 2008

Férfi kézilabda EB 2008

Női kézilabda VB 2007

Női kézilabda VB 2007

Tokióban jártam 2. (V. 15.)

2008.05.18. 17:51 promontor

Ma húzós munkanapom volt, csak este hat körül végeztem.

Munka után séta a egyetemről a vasútállomásra, közben fényképek. Keskeny utca, épphogy két sáv az autóknak (nálunk ez egyirányú lenne) a "járda" mindössze egy csík az utca egyik felén. A házak kicsik, sűrűn egymás mellett.

Ledobtam a laptopot a szállodában és irány Shinjuku. Először boltokat és áruházi játékosztályokat nézegettem (fotósboltok, Keio és Odakyu áruházak) aztán vacsoravadászat következett. a hotel és az állomás között van egy néhány utcányi rész, ahol rengeteg kis kifőzde, étterem keveredik mindenféle egyéb bolttal, hangulatos, nagyvárosi forgatagot képezve. A legtöbb helyen a kaják fényképei is ki vannak téve, ami  sokat segít. Végül egy olyan helyen ettem, ahol még fizetni is egy automatának kellett, a kaja számát kellet beütni és aztán csak dobálni az érméket. De a kaját már ember hozta, az automata csak kajajegyet adott. Amúgy a fénykép megtréfált egy kicsit, sokkal egzotikusabbnak tűnt rajta az étel, a valóságban nagyjából rántott hús volt rizzsel, csak leöntötték tojással.

Vacsora után már csak egy kis közértbe ugrottam be sörért, amit aztán a szobámban ittam meg. Kettőt is kipróbáltam, az Asahi Super Dry és Kirin Gold is nagyon finom.

Megint elég későn kerültem ágyba, most már folyamatos alváshiányom van. Majd otthon...

FOLYT. KÖV.

Kapcsolódó blogbejegyzéseim:

Kapcsolódó linkek:

Szólj hozzá!

Címkék: sör utazás japán tokió isas 2008 hotel keio plaza shinjuku kirin asahi keio odakyu japán 2008

A bejegyzés trackback címe:

https://jozsefbiro.blog.hu/api/trackback/id/tr29468698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása