HTML

 

PromontorBlog

Mozik, utazások, fotózás. Budapest, Újbuda. Fogyasztóvédelmi füstölgések. Sportkommentárok. Sörélmények. Rendkívül eredeti, ugye...

Friss topikok

Ők meg látogatnak

free counters (2008 november 28. óta)

Őket hirdetem

Bloggerunió

Magamat hirdetem

Első Magyar Háromcsillagos SuperBlog!

Ezt szívom

Budapest szmogtérképe

Ehhez próbálom tartani magam

Ehhez próbáld tartani magad

Creative Commons Licenc

Férfi kézilabda EB 2012

Férfi kézilabda EB 2012

Férfi kézilabda VB 2011

Férfi kézilabda VB 2011

Női kézilabda EB 2010

Női kézilabda EB 2010

Férfi kézilabda EB 2010

Férfi kézilabda EB 2010

Férfi kézilabda VB 2009

Férfi kézilabda VB 2009

Női kézilabda EB 2008

Női kézilabda EB 2008

Férfi kézilabda EB 2008

Férfi kézilabda EB 2008

Női kézilabda VB 2007

Női kézilabda VB 2007

Mi értelme felhívni a Baumaxot?

2008.08.01. 22:48 promontor

Telefonbeszélgetés 19 óra 20 perckor:

- Halló, Baumax Budaörs.

- Jó estét kívánok, érdeklődnék, hogy van-e laminált körömtekerőjük?

- Pillanat, kapcsolom a szerszámosztályt.

...

- Igen.

- Jó estét kívánok, szerszámosztály?

- Igen.

- Érdeklődnék, hogy van-e laminált körömtekerőjük?

- Van, persze.

- Megkérdezhetem, milyen méretben van?

- 13, 27 és 51 mikronos.

- Értem. És a 27 mikronosból volna okkersárga?

- Van persze, tartunk mindenféle színben.

- Okkersárgában is?

- Igen.

- És ez a 27 mikronos okkersárga körömtekerő, ez öntapadós?

- Van csavaros meg öntapadós is.

- És volna most két darab belőle, ebből a 27 mikronos okkersárga öntapadós laminált körömtekerőből?

- Kettő? Persze, hogyne lenne.

- Biztos? Mert akkor most odamennék.

- Persze, jöjjön csak.

Beszélgetés a Baumax budaörsi áruházában 19 óra 40 perckor:

- Jó estét kívánok, hol találom a laminált körömreszelőket?

- 7. sor, balra.

...

- Elnézést.

- Igen?

-  27 mikronos okkersárga öntapadós laminált körömtekerőt keresek, két darab kéne.

- 7. sor, balra.

- Ööö, igen, már voltam ott, de nem találtam, Megmutatná, hol van?

- Persze.

...

- Hm, pedig itt kell lennie... Nézzük csak, ez nem az, meg ez sem. Úgy tűnik nincs. De van püspöklila. Vagy van okkersárga 13 mikronosból, látja?

- Nekem 27 mikronosból kéne okkersárga. Esetleg a raktárban nincs?

- Nem, ami van, az mind ki van téve.

- Ne haragudjon, de húsz perce hívtam magukat, hogy van-e 27 mikronos okkersárga körömtekerőjük!

- Igen, tényleg, emlékszem. Hát, nem néztem utána, messze van ide a pult. Azt hittem van, mindig szokott. Elnézést.

Na, hát ezért érdemes felhívni a Baumaxot...

 

1 komment

Címkék: telefon homár minőség fogyasztóvédelem baumax lelkiismeretes munkaerő

A bejegyzés trackback címe:

https://jozsefbiro.blog.hu/api/trackback/id/tr19596709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZBR 2008.08.26. 00:26:35

Legalább elnézést kért, manapság az is nagy szó! (sajnos)
süti beállítások módosítása